Divatfanatikusokat célzó exkluzív klubból minden ügyféligényt kielégítő webshoppá vált Közép-Európa legnagyobb divatportálja. A fashiondays.hu ma már 500 ezer regisztrált felhasználóval, 300 márkával és mintegy 50 ezer termékkel büszkélkedhet. A cég legfontosabb célkitűzése a jövőre nézve, hogy időt spóroljon vevőinek és még kényelmesebbé tegye az online vásárlást.

A romániai székhellyel, Magyarországon és Bulgáriában is sikeresen üzemelő online webshop idén ünnepli kilencedik születésnapját. Fennállása óta a márka többször megújult, váltott stratégiát és arculatot, de a minőséghez való ragaszkodás a kezdetektől fogva és továbbra is top prioritást élvez.

Tízszer több regisztráló

A regisztrált felhasználók száma 2009 óta megtízszereződött. Míg az első évet 50 ezer felhasználóval zárta a márka, mára ez a szám 500 ezerre duzzadt. Ennek megfelelően az eladások is dinamikusan növekedtek: az első évben 15 ezren vásároltak az oldalon, az elmúlt 9 évben pedig már egymilliónál is több megrendeléssel büszkélkedhetnek.

A vásárlások közel fele a fővárosban realizálódik

A fővárosiak számítanak hazánkban a legaktívabb online vásárlóknak, az összes eladások mintegy 45 százaléka itt realizálódik, de a megyeszékhelyek is jelentős forgalmat bonyolítanak le: csökkenő sorrendben Debrecen, Győr, Szeged, Miskolc, Kecskemét, Nyíregyháza, Székesfehérvár és Pécs van a lista elején.

Stratégiai irányváltás – bővülő kínálat

A stratégiai megújulás következtében jelentősen változott a megrendelők demográfiai összetétele az évek során. A Fashion Days kezdetben luxusmárkák termékeit forgalmazta outlet árakon, elsősorban a női, 25 – 45 éves korosztály igényeire szabva. Később nyitottak több, eltérő árfekvésű márka, valamint férfiaknak és gyermekeknek szánt termékek felé is, így ma már mindenki megtalálhatja a kínálatban a neki megfelelő darabokat a számos ruházati termék, lábbeli és kiegészítő között. Jelenleg fast fashion (pl.: Esprit, Benetton), prémium (pl.: Desigual, Levi’s) és luxusmárkák (pl.: Furla, Michael Kors) egyaránt megtalálhatók a fashiondays.hu kínálatban.  A webshop hamar kinőtte magát és ma már több mint 300 márka, több mint 50 ezer termékét forgalmazza. Ezek közül is a lábbeli a legkeresettebb termékkategória, és a sportcipők számítanak a legnépszerűbb termékeknek az elmúlt évek mérlege szerint.

A Fashion Days vezérigazgatója, Robert Berza elmondta, hogy a jövőt tekintve elsőszámú célkitűzésük az, hogy minél időhatékonyabbá és gördülékenyebbé tegyék az online vásárlást:

Nagy terveink vannak a jövőre nézve, hiszen ügyfeleinknek időt szeretnénk spórolni, hiszen ez a lehető legértékesebb dolog, amit kínálhatunk nekik. A Fashion Days felhasználóbarát és átlátható felülettel, gyors és rugalmas szállítási feltételekkel, egyszerű termékvisszaküldéssel, valamint gyors visszatérítéssel teszi még komfortosabbá a vásárlást, így azt adjuk az ügyfeleinknek, amire leginkább vágynak: időt.”