A Faludi G ékszermárkát Faludi Gabriella alapította 2011-ben Debrecenben. Egy véletlennek köszönhetően a márkára felfigyelt a maláj származású cipőóriás, Jimmy Choo is, így most az ASEAN régió egyik legfontosabb eseményén mutatkozhat be Faludi G, a tündérmese megvalósulását pedig az ikonikus magyar pezsgőbrand, a Hungaria is támogatja.

Na de hogyan tűnik ki egy kis, kézműves vállalkozás a divatvilág nemzetközi zajából? Faludi Gabriella elmesélte, hogy ékszermárkájára egy jól alakult véletlennek köszönhetően lett figyelmes Jimmy Choo. Gabiék 2016-ban kezdtek el tudatosan készülni arra, hogy külföldön is bemutatkoznak a márkájukkal, ekkor indult szakmai kapcsolatuk Ravas Lily New York-ban elő márkamenedzserrel. A tudatos munkafolyamatban ők maguk sem gondolták volna, hogy végülis a véletlen is szerepet játszik a sikerben.

Faludi_G_campaign_ph_Oleg Borisuk2

Így indult a tündérmese

A 2017-es London Fashion Weeken figyelt fel először a Faludi G ékszerekre a nemzetközi hírű divatfotós, Latiff Napoleon, aki kölcsönkérte azokat egy magánprojektjéhez. A képeit posztolta is az Instagramján, amiket személyes kapcsolatain keresztül a világhírű cipő- és kiegészítőpápa, Jimmy Choo menedzsmentje is észrevett. Utánajártak Gabiék márkájának, kiderült, Latiff és ők is kapcsolatban állt már Ravas Lilyvel. Így adódott, hogy a Faludi G ékszermárkát hivatalosan is meghívták a Jimmy Choo fővédnöksége alatt álló rendezvényére, a Kuala Lumpur-i KL Alta Moda-ra. Az eseményen a régió legbefolyásosabb vásárlói találkoznak a világ feltörekvő vagy már ismert, befutott brandjeivel. Az esemény fővédnöke maga Jimmy Choo, a szervező pedig menedzsere, a nemzetkozi divatvilágban jól ismert Dodi Mohasdi Hj Mohammad. A rendezvény során olyan neves divattervezők is bemutatkoztak több alkalommal, mint például Zandra Rhodes.

Pezsgő és ékszer: egy okos fúzió története

A Faludi G csapat rendkívül megörült a páratlan lehetőségnek, ugyanakkor nemsokára felvetődött az anyagiakkal kapcsolatos kérdés, hiszen egy ilyen volumenű bemutatkozás bizony nincs ingyen. Szükség volt egy jelentős hazai márkára, mely segíti és tovább erősíti a Faludi G-t, valamint támogatói segítséget nyújt. A Hungaria pezsgő Gabiék mellé állt, és most kiemelt szponzorként járul hozzá a nemzetközi bemutatkozáshoz.

Ez az együttműködés egyrészt egyedülálló itthon, másrészt igen szerencsés is: a Hungaria nemcsak a saját és a Faludi G brandet építi ebben az okos fúzióban, de egyik legfontosabb törekvése, a hazai feltörekvő divatmárkák támogatása is újabb szintre lép – ebben Zahorján Ivett, a Faludi G magyarországi PR-jáért felelős kommunikációs szakember segíti a brandeket.

Faludi_G_campaign_ph_Oleg Borisuk3

A maláj uralkodócsalád is ellátogat a rendezvényre

A KL Alta Moda-t 2001-ben jött létre, szervezői azóta komoly erőfeszítéseket tesznek azért, hogy  Malajziát potenciális divatfővárossá tegyék az ázsiai régióban, és eltökélt szándékuk, hogy az új brandek számára is disztribúciós pont lehessen a térség. A KL Alta Moda az évek során egy fontos platformja lett a helyi és külföldi divatmárkáknak, a termékpaletta is bővült, ami segített fellendíteni a régió könnyűiparát is.

Az eseményen a márkák közvetlenül mutathatják meg termékeiket a felsőosztálynak és az uralkodó család tagjainak, valamint a régióból érkező neves retail szakembereknek, vezető buyereknek is. A KL Alta Moda nem titkolt célja az is, hogy Malajziát a régió haute couture kereskedelmi központjává tegye.