Kezdjük talán a jelentésével: oxigén jelenlétében történő tevékenység, alacsony intenzitású, kevésbé megerőltető mozgásforma. Inkább a szív-és érrendszer dolgozik, nem az izmok. Lehet ez tempósabb séta, szobabicikli, vagy laza kocogás…stb..a lényeg, hogy nem kell nagyon megerőltetni magad. Aerob edzés során zsírt égetünk el, a pulzusunk kb 100-120 körül kell, hogy legyen. Ha nincs pulzusmérőd, válaszd azt a sebességet, amivel még érthetően tudsz beszélni. Nehezíteni inkább az intenzitáson, illetve az ellenálláson érdemes.

Aerob_beA legjobb, ha reggel, éhgyomorra vagy este, lefekvés előtt el tudod végezni az edzést. Ettől függetlenül, igazából nincs külön időpont, bármikor végezheted. Egy a lényeg: Csináld meg! Ha mellette edzel még valamit, edzés utánra tedd az aerobot. Heti 3-4 aerob elég eredmény felmutatásához. Az edzés időd edzettségedtől függ. Ha csak kezded a mozgást, akkor elég 40 perc edzés, viszont ha már kicsit edzettebb vagy akkor mehet a 60 perc.  Ha már elég jól bírod ezeket az időket, nyugodtan növeld a perceket. Edzés után nem kell turmixokat inni, Elég egy normális vacsora is.

Ha van fogyiöved, vagy be szeretnél öltözni, tedd meg… Ad egy kis segítséget, hamarabb eléred a szükséges hőt és megtartja azt, ezáltal könnyebben bontasz zsírokat.