Magyarországról várja a legnagyobb vásárlási rohamot a Fashion Days az idei fekete pénteken. A divatportál szerint a magyar eladások az előző évekhez képest 95 százalékkal nőhetnek a hatalmas leértékeléseknek köszönhetően, és ha a becslés beigazolódik, a Fashion Days idén meg is duplázhatja a tavalyi, 570 ezer eurós fekete pénteki bevételét. Az akció november 23-án este kezdődik, és három napig, november 26-ig tart.

Fashion_be_2

Megduplázódhat a magyar vásárlók száma a Fashion Days idei Black Friday akcióján az előző évekhez képest. A divatportál rajtunk kívül Romániában és Bulgáriában működik, de a cég tapasztalatai azt mutatják: a fekete pénteki akciókra a magyarországi vásárlóik várnak a legjobban. Az érdeklődés  folyamatosan nő: míg 2014-ben 205 ezer eurót, 2016-ban már 570 ezer eurót költöttünk el a Fashion Days november végi akcióján. A legnagyobb forgalmat idén is az oldal legnépszerűbb márkáitól várják, úgy mint a Desigual, United Colors of Benetton, Next, Mango, Zee Lane, Furla, Diesel, Guess, Pepe Jeans London, Nike, Puma, Le Coq Sportif és az Adidas.

„A magyarországi vásárlóink a leginkább árérzékenyek, és különösen fogékonyak az akciókra. Míg Bulgáriában inkább a drága karórák, luxus ruházati cikkek népszerűek, a magyarok kivárják a leértékeléseket, és főleg női ruhákat és cipőket vásárolnak.” – számolt be a vásárlók fogyasztási szokásairól Robert Berza, a Fashion Days vezérigazgatója.

Fashion_be_1

A divatportálon az idei Black Friday alkalmából akár 90 százalékos leértékeléseket is találhatnak a vásárlók, és a termékek több mint 40 százaléka féláron kapható. A vállalat éves forgalmának 15 százalékát bonyolítja ez alatt a három nap alatt; Magyarországon 2016-ban több mint 24 ezer terméket adtak el ebben az időszakban. Ezért idén nemcsak a készleteket bővítették, de olyan luxusmárkákat is beépítettek a kínálatukba a Black Friday alkalmából, mint a Jimmy Choo, Prada és Valentino.

Hogy idén is időben kiszállítsák az árukat, a már meglévő futárszolgálataik mellett a Magyar Postával és a Sprinter nevű futárcéggel is partnerségre léptek, emellett a magyar vásárlók már közel 3000 csomagponton vehetik át megrendeléseiket.