Több mint 300 nevezés érkezett a világ vezető független szépségipari versenyére, amely a kozmetikai és a wellness iparág nagy megmérettetése is. A Nadja Swarovski vezetésével a döntést meghozó tekintélyes szakmai zsűri ítélete alapján négy kontinensen 89 pályázat került a döntőbe, és 39 díjazott lett. A magyarországi központú nemzetközi kozmetikai gyártó, a LAVYLITES három díjat is kapott, Európa leggyorsabban növekvő márkacsaládja és a legjobb multifunkciós, pandémia-ellenes kozmetikum is a nevéhez fűződik egy olyan mezőnyben, ahol a világ legnevesebb márkái mellett új, feltörekvő és független rétegmárkák is képviseltetik magukat.

LAVYLITES

A Global Beauty & Wellness Awards a legnagyobb presztízzsel rendelkező versennyé vált a világban, mivel minden médiacsoporttól, szponzortól, szakmai szervezettől független és a világ élvonalbeli szaktekintélyeiből álló zsűri dönti el a díjak sorsát, Nadja Swarovski vezetésével. Ebben a mezőnyben ért el kiemelkedő teljesítményt a Lavylites. A magyarországi központú vállalat néhány év lefutása alatt egy több mint 30 terméket 33 országban forgalmazó, nemzetközi vállalattá vált, amely idén három fődíjat nyert, két kategóriában pedig döntős lett, megelőzve ezzel olyan márkákat, mint a L’Oréal, az Estée Lauder vagy a Fenty Beauty by Rihanna. A Lavyl Auricumot és az Auricum Sensitive-et magában foglaló márkacsalád kapta a leggyorsabb növekedésért járó fődíjat, míg a leginnovatívabb, pandémia-ellenes bőrápoló kozmetikum a Lavyl Auricum lett.

„Sosem kerestük a rivaldafényt, csendben dolgoztunk. Nemrég azon vettük észre magunkat, hogy már a világ vezető tanúsító intézetei is sorozatosan kiváló értékeléseket adtak termékeinkről, és a fogyasztók is kiemelkedő mértékben vásárolták újra azokat. Ez a nagyszerű eredmény, ráadásul egy rangos nemzetközi megmérettetésen, logikus esemény a történetünkben, bár nem számítottunk rá. A Balaton mellől nem sokaknak sikerült még meghódítani 33 ország piacát, köztük a rendkívül igényes svájci és német piacot” – véli Jakabovics Tibor, vegyész-kutató, a Lavylites alapítója. A cég két vezető termékén kívül a Lavylites, EXYOL Gemma Prevent terméke a leginnovatívabb, érzékeny, idősödő bőrt regeneráló anti-aging krém különdíját kapta.  A LAVYL 32 a leginnovatívabb szájápolási termékek között, a LAVYL Nose pedig a „legjobb alkotóelemeket tartalmazó higiéniai termék” kategóriájában lett döntős.

LAVYLITES

A Lavylites márka 2013-ban indult útjára és minden marketing tevékenység nélkül rohamos növekedésnek indult. Mesterkeveréke azóta is féltve őrzött titok, amelyet ma is az alapító hoz létre minden alkalommal. Hatóanyagai értékes alkotóelemek, amelyek nem tartalmaznak parabént, mikroműanyagokat, mesterséges tartósítószert és színezékeket, szilikont, szulfátot, paraffint, alumíniumsókat, szintetikus parfümöt, gyantát és GMO-val előállított alapanyagokat. A termékek gluténérzékenyek, laktózérzékenyek, cukorbetegek, vegánok és vegetáriánusok számára is használhatóak, és állatkísérletek nélkül készülnek.

„Mindig is hittem abban, hogy a természetben rejlő ősenergiák és a high-tech különös gonddal előkészített találkozása egyedülálló eredményekkel jár majd. Köszönet annak, aki benevezte a termékeinket, ez a díj megerősített minket abban, hogy jó úton járunk” – tette hozzá Jakabovics Tibor, a várhatóan az amerikai kontinensen is hamarosan megjelenő, díjnyertes termékeket gyártó vállalat alapítója.   

LAVYLITES

***

A Lavylites-ról

A Lavylites egy budapesti központú, nemzetközi kozmetikai vállalat. Öt termékcsoportjának 31 terméke 33 országban érhető el. A cég három kontinensen négy logisztikai központot működtet, és eddig közel 5 millió terméket értékesített.  Információk több nyelven: www.lavylites.com