Cseppke nem egy kisbaba, hanem egy webáruház, ahol számtalan olyan dolgot megtalál az érdeklődő, amire egy kisbabának szüksége van. Van itt például, hálózsák, babasál, pizsama, mesekönyv, garbósál, sapka, mi több, az édesanyák számára készült táska. S ha valakinek már nincs is ilyesmikre szüksége, akkor ajándékutalványt is vásárolhat a családba érkező kis jövevénynek.

A Cseppke webáruház azért jött létre, mert egyszer mindenki életében eljön a gyermekvállalás pillanata. Így történt ez akkor is, amikor Giret Fruzsi reklámszövegíróból egyszer csak egy Bence nevű kisfiú anyukája lett. Fruzsi a kis Bence fogzási és a vele járó nyálzási problémákra kereste a megfelelő előkét, ám bánatosan állapította meg, hogy a magyar piac igencsak nagy hiányt szenved a jó, – a gyermek és anyukája számára is megfelelő – nyálkendőben. Fruzsi keresett, keresett, és mivel nem talált úgy döntött a saját kezébe veszi a tervezést. Barátnőjével, Laár Györgyivel, aki neves jelmeztervező és illusztrátor, összedugták a fejüket, s hamarosan megalkották a saját stílusú babasálaikat, amelyek azon túl, hogy édi-bédik, divatosak, praktikusak, megfizethetők és kényelmesek is. Így mindenki örült: a mama, aki vette, a baba, aki hordta és ország-világ is, hiszen látta, milyen csinos a pöttöm ember.

Kis idő múlva a két anyuka arra döbbent rá, hogy ahogy a gyermek növekszik, mindig új és újabb problémákkal találják szemben magukat. Összedugták hát a fejüket ismét és közösen keresték, keresik a válaszokat… hogy nem hiába, annak ékes bizonyítéka a webshopjukban folyamatosan bővülő választék. A két hölgynek köszönhető például a tipegőhálózsákok magyarországi meghonosítása. Fruzsi és Györgyi ugyanis nemcsak felismerte, hogy ilyen termék nem kapható még hazánkban, de a külföldön már létező, tipegőlyukakkal ellátott zsákocskát egy saját fejlesztésű, speciális kamáslival látták el, amely éjszaka sajátos átlapolásának köszönhetően zoknivá alakítható, így az apró tappancsok sem fáznak meg alvás közben. A praktikum mellett a zsákocskák a szemeket is gyönyörködtetik, a Györgyi által tervezett figurák és design azonnal felismerhetővé teszik a márka termékeit. A Cseppke választéka mára már felvonultat praktikus pizsiket, állatos sapikat, garbósálakat, foglalkoztató füzeteket, sőt, még vicces szöveggel ellátott anyucitáskát is.

A webáruház tizenegy menüpontja alatt elképesztően sok hasznos dolog található, még éjszakára szóló öltöztetési tippeket is kapnak az anyukák, vagy – ami nekem személyes kedvencem -, tanácsot nyújtanak abban is, hogyan induljunk el a babával otthonról időben! Bizony, nehéz dolgok ezek, ha visszaemlékszünk, mennyit küzdöttünk mi is ezzel…

És még nincs vége! A webáruházban blog is van, ahol Fruzsi mindent elárul az áruházban található termékekről, ahol elmondja például azt is, hogy mi fán terem a nemzetközi TOG rendszer. Kíváncsi vagy rá, mi az? ITT megtalálod!

Fruzsi és Györgyi felajánlott egy 10.000. Ft-os Cseppke vásárlási utalványt, amihez nem kell mást tennie a kedves olvasónak, csak megválaszolnia a NYEREMÉNYJÁTÉK oldalunkon hamarosan megjelenő kérdéseket, beküldeni a helyes választ s várni, hogy Fortuna bekopogtasson az ajtón.

Ha pedig kedve támadt a kedves olvasónak ellátogatni a Cseppke áruházba ITT megteheti!